អ្នកប្រហែលជាស្គាល់ YouTube ថាជាគោលដៅឆ្ពោះទៅរកវីដេអូឆ្មាឆ្កួត ការបង្រៀនអំពីសម្រស់ដ៏ឧឡារិក និងការទម្លាក់វីដេអូចម្រៀង ប៉ុន្តែវាក៏ជាមហាអំណាចពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកផងដែរ។
ឥឡូវនេះ YouTube គឺជាវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមធំជាងគេទី 2 នៅលើពិភពលោក ដោយទាក់ទាញអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំខែរាប់ពាន់លាននាក់សម្រាប់អ្វីគ្រប់យ៉ាងពីការមើលការបង្រៀនធ្វើម្ហូប រហូតដល់ ការទិញផ្នែកបន្ថែមសក់ ។ យោងតាម Bridget Dolan ដែលជានាយកគ្រប់គ្រងការដើរទិញឥវ៉ាន់សកលរបស់ YouTube អ្នកប្រើប្រាស់បានមើលវីដេអូទាក់ទងនឹងការទិញទំនិញចំនួន 30 ពាន់លានម៉ោងក្នុងឆ្នាំ 2023 តែម្នាក់ឯង ដែលស្មើនឹង 3.4 លានឆ្នាំ។
នៅពេលដែលអ្នកប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនឡើងទៅកាន់ YouTube និងធ្វើការទិញ វេទិកានេះគឺជាឧបករណ៍ដែលមិនអាចកាត់ថ្លៃបានសម្រាប់អ្នកលក់រាយដើម្បីជំរុញការលក់។ ឆ្ងល់ពីរបៀបដែលអ្នកអាចចូលទៅក្នុងទស្សនិកជនដែលចាប់បាននេះហើយចាប់ផ្តើមលក់ដោយផ្ទាល់ពីកម្មវិធី YouTube? វាដល់ពេលហើយដើម្បីស្វែងយល់បន្ថែមអំពី YouTube Shopping ។
តើ YouTube Shopping ជាអ្វី?
YouTube Shopping គឺជាកម្មវិធីពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកដែលអនុញ្ញាតឱ្យម្ចាស់អាជីវកម្ម និងអ្នកបង្កើតផ្សព្វផ្សាយផលិតផលដោយផ្ទាល់នៅក្នុងមាតិកា YouTube រួមទាំងវីដេអូ ការពិពណ៌នាវីដេអូខ្លី ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងការផ្សាយបន្តផ្ទាល់។ តាមរយៈការសហការជាក្រុមជាមួយដៃគូពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិកដូចជា Shopify កម្មវិធីនេះជួយឱ្យម៉ាកយីហោនានាភ្ជាប់ហាងរបស់ពួកគេទៅ បណ្តាញ YouTube របស់ពួកគេយ៉ាងរលូន និងជំរុញការបំប្លែងសារ។
លក្ខណៈវិនិច្ឆ័យសិទ្ធិ
ខណៈពេលដែលកម្មវិធីនេះរួមបញ្ចូល និងបើកចំហសម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្មទាំងអស់ អ្នកត្រូវតែជាសមាជិកនៃកម្មវិធីដៃគូ YouTube ដែលមាន លក្ខណៈវិនិច្ឆ័យសិទ្ធិ ដូចខាងក្រោម ។ ឆានែល YouTube របស់អ្នកត្រូវតែ៖
- មានអ្នកជាវយ៉ាងតិច 1,000 នាក់។
- ត្រូវបានអនុម័តសម្រាប់ការរកប្រាក់
- មានទីតាំងនៅប្រទេសដែលកម្មវិធីដៃគូ YouTube មាន
- មិនត្រូវបានសម្គាល់ថាបង្កើតឡើងសម្រាប់កុមារឬមានចំនួនដ៏សំខាន់នៃវីដេអូដែលត្រូវបានសម្គាល់ថាផលិតសម្រាប់កុមារ។
- មិនមានវីដេអូសំខាន់ៗមួយចំនួនដែលបំពានគោលការណ៍រកប្រាក់ទេ។
- មិនមានការព្រមានចំពោះការបំពានគោលការណ៍ណែនាំសហគមន៍ Hate Speech របស់ YouTube ទេ។
- ត្រូវតែសម្គាល់ថាជាប៉ុស្តិ៍សិល្បករផ្លូវការ ប្រសិនបើវាជាប៉ុស្តិ៍តន្ត្រី
ហេតុអ្វីត្រូវដំឡើង YouTube Shopping?
YouTube Shopping គឺជាមុខងារមួយដែលត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីជួយអ្នកបង្ហាញផលិតផលរបស់អ្នកទៅកាន់ទស្សនិកជនថ្មី។ មុននឹងការបើកដំណើរការជាផ្លូវការនៃ YouTube Shopping ក្នុងឆ្នាំ 2018 វេទិកានេះបានជួយម្ចាស់អាជីវកម្មឱ្យទទួលបានប្រាក់ចំណេញរួចហើយ។
យក Mimi Ikonn ជាឧទាហរណ៍។ នៅពេលដែលសហស្ថាបនិក YouTuber និង Luxy Hair កំពុងទទួលបានក្រុមហ៊ុនបន្ថែមសក់របស់នាងចេញពីមូលដ្ឋានក្នុងឆ្នាំ 2010 នាងដឹងថាវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនឹងក្លាយជាគន្លឹះ។ តាមរយៈវីដេអូ YouTube របស់នាង នាងបានពង្រីកឆានែលម៉ាកយីហោនេះដល់អតិថិជនជាង 3 លាននាក់ ដែលជួយឱ្យ Luxy Hair រីកចម្រើនទៅជាក្រុមហ៊ុនដែលមានតម្លៃរាប់លានដុល្លារ។
"ដរាបណាវាជាប្រធានបទដែលអ្នកពិតជាចាប់អារម្មណ៍ ហើយអ្នកអាចធ្វើឱ្យវាសាមញ្ញសម្រាប់មនុស្ស នោះមនុស្សនឹងមើល ហើយពួកគេនឹងចូលរួមជាមួយខ្លឹមសារនោះ" នាងនិយាយនៅលើ ផតឃែស្ថ Shopify Masters អំពីតម្លៃដែល ម្ចាស់ អាជីវកម្មអេឡិចត្រូនិច អាចនាំយកមក។ យូធូប។
“រាល់ពេលដែលខ្ញុំធ្វើវីដេអូ វាពិតជាលក់សរីរាង្គខ្លាំងណាស់។ នៅពេលណាដែលខ្ញុំប្រាប់មនុស្សឱ្យទិញផលិតផល វាគ្រាន់តែជាការអប់រំប៉ុណ្ណោះ»។
សព្វថ្ងៃនេះ ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងពាណិជ្ជកម្មបន្តផ្ទាល់កំពុងមានការកើនឡើងនៅក្នុងប្រជាប្រិយភាព ដែលធ្វើឱ្យ YouTube និង YouTube Shopping កាន់តែមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ម្ចាស់អាជីវកម្ម។ Statista ប៉ាន់ប្រមាណថា ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមអ៊ីនធឺណិត របស់សហរដ្ឋអាមេរិក បានឈានដល់ 50 ពាន់លានដុល្លារ ក្នុងឆ្នាំ 2023 ។
ជាមួយនឹងការកើនឡើងនៃតម្រូវការ YouTube Shopping បានបង្កើនភាពទាន់សម័យ ដោយបន្ថែមមុខងារបន្ថែមជាច្រើនឆ្នាំមកនេះ និងការផ្តល់នូវធនធានកាន់តែច្រើនដើម្បីគាំទ្រម៉ាកយីហោ និងអ្នកបង្កើត។
វិធីប្រើប្រាស់មុខងារទិញទំនិញរបស់ YouTube
- ភ្ជាប់ហាងរបស់អ្នកដោយផ្ទាល់ទៅ YouTube
- ស្លាកផលិតផល
- ជ្រើសរើសផលិតផលដែលរំលេចនៅចុងបញ្ចប់នៃវីដេអូ
- ចូលប្រើ YouTube Shopping analytics
- បង្កើតបណ្តុំការទិញទំនិញ
- ចូលប្រើមជ្ឈមណ្ឌលសម្ព័ន្ធ
YouTube Shopping រួមបញ្ចូលមុខងារជាច្រើនដែលរួមមានសមត្ថភាពក្នុងការ៖
ភ្ជាប់ហាងរបស់អ្នកដោយផ្ទាល់ទៅ YouTube
លក់ផលិតផលដោយផ្ទាល់ទៅអ្នកប្រើប្រាស់ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងខ្លឹមសារនៅទូទាំងប៉ុស្តិ៍របស់អ្នក។ ការរួមបញ្ចូល ហាងអនឡាញ របស់អ្នក ជាមួយ YouTube អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកបង្ហាញផលិតផលរបស់អ្នកយ៉ាងរលូននៅក្នុងវីដេអូ ការផ្សាយផ្ទាល់ និងខ្លីៗ។
ស្លាកផលិតផល
អ្នកប្រើអាចចុចលើផលិតផលដែលបានដាក់ស្លាកក្នុងវីដេអូ ឬមើលធ្នើផលិតផលដើម្បីស្វែងយល់បន្ថែមអំពីទំនិញ និងទិញវាដោយផ្ទាល់។ មុខងារអន្តរកម្មនេះផ្តល់នូវមធ្យោបាយងាយស្រួលសម្រាប់អ្នកមើលក្នុងការស្វែងរកផលិតផលដែលមានលក្ខណៈពិសេសនៅក្នុងខ្លឹមសារ និងធ្វើការទិញដោយមិនចាំបាច់ចាកចេញពីវេទិកា។
ជ្រើសរើសផលិតផលដែលរំលេចនៅចុងបញ្ចប់នៃវីដេអូ
ជាមួយនឹង YouTube Shopping អ្នកអាចជ្រើសរើសជាយុទ្ធសាស្រ្តដែលទំនិញត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយដល់អ្នកប្រើប្រាស់នៅចុងបញ្ចប់នៃមាតិកាមួយ។ នេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកផ្តោតលើផលិតផលដែលពាក់ព័ន្ធបំផុតទៅនឹងប្រធានបទវីដេអូ ឬដែលអ្នកចង់ផ្តល់អាទិភាពសម្រាប់ការលក់។
ចូលប្រើ YouTube Shopping analytics
អ្នកអាចមើលរបាយការណ៍ និងទិន្នន័យដើម្បីមើលថាតើមាតិកាដំណើរការបានកម្រិតណាហើយថាវាជំរុញការបំប្លែងសារបានយ៉ាងណា។ តាមរយៈការវិភាគការយល់ដឹងទាំងនេះ អ្នកអាចទទួលបានព័ត៌មានដ៏មានតម្លៃអំពីចំណូលចិត្តរបស់ទស្សនិកជនរបស់អ្នក បង្កើនប្រសិទ្ធភាព យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ របស់អ្នក និងធ្វើការសម្រេចចិត្តដែលផ្អែកលើទិន្នន័យដើម្បីកែលម្អការលក់។
បង្កើតបណ្តុំការទិញទំនិញ
មុខងារថ្មីដែលបានប្រកាសក្នុងខែមេសា ឆ្នាំ 2024 បណ្តុំការទិញទំនិញអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកបង្កើតរៀបចំផលិតផលជុំវិញប្រធានបទ ឬប្រធានបទ ដូច្នេះអ្នកប្រើប្រាស់អាចមើល និងទិញទំនិញដោយផ្ទាល់។ លក្ខណៈពិសេសនេះផ្តល់នូវបទពិសោធន៍ទិញទំនិញកាន់តែស៊ីជម្រៅសម្រាប់អ្នកមើល និងជួយអ្នកបង្កើតបង្ហាញចំណេះដឹង និងរសជាតិផលិតផលរបស់ពួកគេ។
ចូលប្រើមជ្ឈមណ្ឌលសម្ព័ន្ធ
បានបើកដំណើរការផងដែរនៅខែមេសា ឆ្នាំ 2024 មជ្ឈមណ្ឌលសម្ព័ន្ធជួយភ្ជាប់អ្នកបង្កើតជាមួយម៉ាកនានាដើម្បីបង្កើត ភាពជាដៃគូផ្នែកលក់ ទីផ្សារដែលពាក់ព័ន្ធ នៅលើ YouTube Shopping ។ អ្នកបង្កើតក៏អាចប្រើមជ្ឈមណ្ឌលដើម្បីស្វែងយល់បន្ថែមអំពីអត្រាកម្រៃជើងសារ លេខកូដផ្សព្វផ្សាយ និងរបៀបយកគំរូពីម៉ាកនានា។